13 April 2011

PLKN ; randomly laa

Bismilllahirrahmanirrahim.

Last entry about PLKN. I guest laa. tak tahulah kalau mungkin terasa nak tulis something lagi about it. hihi.

Memang betullah. Allah pilih kita dalam berpuluh ribu rakan sebaya untuk sertai PLKN. yeppy, tahu iman belum berapa nak kuat. Tapi bersangka baik PLKN akan bantu kita untuk pertingkatkan iman, or praktikkan segala-gala yang pernah dipelajari whether formal or informal. 

Kat PLKN lah belajar jumpa bermacam-macam jenis human being yang rambut sama hitam, kasut sama saiz, jalan sama cara, kata-kata ada yang hampir serupa, tetapi punya hati dan perangai yang tersendiri.

Bukan mudah nak get into orang yang berbeza cara dgn kita, tapi keadaan memaksa tu yang lama-lama buatkan kita untuk sentiasa ikhlas dalam apa jua condition.

Terima kasih CB 5 especially PINK PANTERZZ dan INOVATIF. sorry, no number phone that I can give for the wira in CB 5. Saya perlu jaga itu.

Thanks a lot pada KN9. serius dapat classmate yang awesome. Keadaan yang aku rasa paling selamat dan terjaga dalam byk-byk keadaan di kem selain di surau.

Arigato buat keluarga BRAVO. wira wirawati bravo, anda sangat cool dan bergaya. walau banyak problem dalam company kita especially wira, last-last dapat company terbaik keseluruhan kan. semangat tu yang penting. 

Teristimewa buat individu indvidu di bawah. mungkin anda tidak terbaca entry saya, tapi dengan harapan saya akan tetap ingat anda walau 10tahun kemudian kelak. Ada sesuatu "cenderamata" yang anda bagi saya di PLKN tanpa anda sedar

1. Epa bravo
2. Zaza bravo
3. Ain bravo
4. Tufa bravo
5. Sok Feng bravo
6. Yin Kuan bravo
7. Su Yi Delta
8. Jufri Charlie
9. Adha Delta
10. Hafiz Delta
 11. Danny Bravo
12. Tak ingat nama* sorry

#The top 3 tu yang setia teman kita pie surau kadang buat dhuha. hee, appreciate sangaaaaaaattttt.

Maaf kepada yang tidak tersenarai. Mungkin kita lupa. dan mungkin anda tidak termasuk dalam apa-apa kejadian di PLKN.

#no phone are only given to the those 2 guys and some wirawati. tapi dah janji untuk berhubung atas perkara yang teramat penting sahaja untuk guys tu.

Terimass buat JL sekalian, ketua komander(ke komanden ek), pada tukang masak di dewan makan, pada pakcik koperasi (pelanggan setia cloud 9, kekekekkee), staf medic(kita pun pelik, kadang kalau budak sakit pegi check up, dipanggil "budak medic").

Pasti merindui, 
*Faham tak wira dan wirawati?
*jawapan dah betul, sikit lagi
*hentak kaki 14, 1 2
*Pasti Bravo
*Pagi minum dutchlady, bla bla bla....

Tak ingat apa lagiiii. tetiba rasa nak nangis bila teringat ustaz, ckg din, TKJ dgn KJ. hukhuk.

Terima kasih Ya Allah bagi kem ini sebagai ujian untuk aku yang lemah ini. Alhamdulillah, everything is fine.